inlägg .... (:

tjena.
jag mamma och linnea och jossan var till falun och handlade i fredags.
jag hittade typ ingenting.
2 par örhängen & en t-shirt & en cardigan de var allt :o
sen var jag och anna-lena och linus å ville jossan och linnea till valbo.
jag köpte ;

chinos
linne x 2
långermadtröja x 2
skjol
mjukisbyxor
halsband
och en nummarlappshållare inne på hööks :)

vart inte så mke men de räcker för mig :)
eftersom jag inte har någon kamera så kan jag inte visa er :p



idag ska jag antagligen ner och låna filmer, och en bok bara för att jag har såå tråkigt,
och så ska ´jag ha en vattenmelon :D !
haha :)
vi hörs senare !


Kommentarer
Postat av: bella

vart köpte du chinosen ifrån ?

2010-08-01 @ 02:53:36
URL: http://isabellstor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0